Змішане навчання — ключ до змін

Змішане навчання — ключ до змін

Сен 30
Змішане навчання — ключ до змін

Термін «змішане навчання» з’явився в українській педагогіці досить недавно, а його поява була викликана активним використанням інформаційних технологій в освітньому процесі. Він практично означає гібридну методику, яка включає традиційне, самостійне та онлайн-навчання. Використання якісно нового підходу до процесу іноді перевертає освітні традиції з ніг на голову. Пропонуємо взяти участь у вебінарі на тему «Змішане навчання - ключ до змін» від Світлани Анатоліївни Костюк, яка поділиться власним досвідом впровадження змішаного навчання у педагогічній діяльності та розповість про платформи, де черпає матеріал для уроків.

У зв’язку зі швидкою зміною потоку інформації звідусіль, учень сучасної школи, окрім прямого обов’язку вчитися, повинен вміти оперувати й керувати інформацією, швидко приймаючи відповідні рішення. Пасивне отримання школярами інформації не вчить самостійно її здобувати, а тим більше, застосовувати здобуте на практиці.

В той самий час, методика змішаного навчання (blended learning) вдало поєднує можливості інформаційних технологій та цінні здобутки минулого.

Теорія Говарда Гарднера про багатогранність людського інтелекту доводить, що для розвитку вербального, візуального, внутрішньо-особистісного, кінестетичного, логіко-математичного, міжособистісного, музичного та натуралістичного інтелекту слід застосовувати різні інструменти. Різні моделі змішаного навчання розкривають потенціал учнів, враховуючи індивідуальні потреби та можливості.

Такий вид навчання має свої переваги. Приміром, для вчителя це:

  • можливість розвиватись та навчатись самостійно;
  • збільшення часу для навчання та кількості охоплених учнів;
  • змога заощадити матеріальні ресурси;
  • можливість ліквідувати прогалини у комп’ютерній грамотності;
  • отримання зворотного зв’язку через тестування рівня знань учнів;

Водночас, для учнів це:

  • гарна мотивація та відчуття «тотального» успіху;
  • індивідуалізація навчального процесу;

Переглядаючи матеріали вебінару, ви зможете ознайомитись із концепцією перевернутого класу та формами й методами його впровадження. Крім того, спікер підготувала 20 кроків та 12 правил «перевернутого навчання», про які дізналася, в тому числі, із власного досвіду. Така інструкція може бути використана для впровадження інноваційного методу навчання й у вашій школі.

Світлана Анатоліївна радо поділиться зі слухачами онлайн-інструментами, які застосовує на уроках та пояснить різницю між змішаним та персоналізованим навчанням.

Переглянувши вебінар, ви матимете змогу:

  • завантажити презентацію або матеріали вебінару в текстовому форматі,
  • отримати свідоцтво учасника вебінару.

Вартість його складає 49 гривень, а для оплати існує кілька зручних способів.

Крім того, учасники вебінару мають можливість пройти додаткове тестування та перевірити якість отриманих знань. За умови успішного складання тесту, на свідоцтві буде зазначено його успішне проходження.

Оставить комментарий